Dus Bingen is over het algemeen de moeite waard, of het nu gaat om de Rijn in vlammen, de Rijn in de buurt of de wijngaarden en de goede wijn, zelfs carnaval kan daar goed gevierd worden. Ik kom uit de Pfalz, maar het Rijnhesse/Kurpfalz Rijnland gebied is ook geweldig - groeten uit het Pfälzerwald ✌✌👍🌲🌳
Joshua Collector